sabato 28 gennaio 2023

Lidia Munaretti: medaglia d'argento


 Lidia Munaretti, seconda al Poeta Bosino 2022



PENSÉER

 

 ‘Mè ‘na góta d’àqua in sü ‘na föia,

 scarlìgan i mè penséer cunt la vöia

da turnà indré e pö vugà luntàn

quand la sperànza la gh’éva nómm “dumàn”.

 

Quanti “dumàn” trasàa, par ingenüità,

ciapàa sótt sèla sénza nànca pensà,

parchè ‘l dì dòpu, già, sa po mai savé,

al portarà, ‘l füss véra, ’n quai belée!

 

Ma ‘l témp, par disprées, al cùrr ‘mè ‘na spìa,

‘l sàlta, ‘l pìrla, ma pö ‘l sa ferma mìa.

Quèll ca gh’hémm da fa, ‘l va fai ai nòstar dì,

prìma da truvàss vöi, stràcch e invegìi.

 

Però in fùnd al cöör gh’ho anmò ’n quaicóss ca ‘l rüga,

ca’l dà la mösta a ricugnóss dabun,

che ‘l mè santée, fin chì, l’ho buzzàa:

mò podi ‘na innànz, dasìn, cun dignitàa.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PENSIERI Come una goccia d’acqua su di una foglia, scivolano i miei pensieri, con la voglia di tornare indietro e poi volare lontano quando la speranza aveva una nome “domani”. Quanti “domani” sprecati, per ingenuità, sottovalutati senza neanche pensare, perché il giorno dopo, già, non si può mai sapere, potrà portare, fosse vero, qualcosa di grazioso! Ma il tempo, per dispetto, corre velocemente, salta, piroetta, ma non si ferma. Quello che dobbiamo fare, deve essere fatto senza perdere tempo, prima di trovarsi vuoti, stanchi, invecchiati. Però in fondo al cuore ho ancora qualcosa che rimescola, che sprona a riconoscere, davvero che il mio sentiero, fin qui, l’ho tr

Nessun commento:

Posta un commento