mercoledì 12 gennaio 2022

Penser malinconich


 


Sto leggendo con piacere i sonetti di Speri della Chiesa-Jemoli contenuti nella raccolta 'Vers...de lira!', una rara edizione del 1932 che ho avuto in dono dalla cara amica Carla Tavelli, che ringrazio. E ringrazio i miei genitori, che involontariamente mi hanno insegnato il dialetto della mia città. E' una ricchezza che sono lieto di possedere.



PENSER MALINCONICH

 

di Spedi della Chiesa - Jemoli

 

 

 

Quand saremm vecc e grìs, se la fortunna

la me darà de restà chì tutt duu,

rivangaremm insemma a vunna, a vunna,

i memòri prezios di dì perduu…

 

Vedess e voress ben l’è staa tuttunna

(te se regordet, quand s’hemm cognossuu?...)

e, a malastant de certi quart-de-lunna,

poss dì che l’è d’allora ch’hoo vivuu!...

 

L’è d’allora ch’el mond el me par bell,

brava la gent, ridenta la natura,

e leggèr de tirà anca ‘l mè carrell…

 

Ma gh’è on penser che tanti volt me opprìmm:

e l’è che no ‘l se sappia già adrittura

quand s’ha de andà, per podè vèss mi ‘l primm.

 

-         1892 


Nessun commento:

Posta un commento